Menu

TOP televizní reklamy za posledních 10 let. Budete se divit

televizní reklamy
TOP televizní reklamy za posledních 10 let. Budete se divit
Ohodnoťte článek

Většina z nás bere reklamy jako výplň, která otravuje během filmu, před začátkem promítání v kině nebo před spuštěním videa na YouTube. Čas od času se ale objeví reklama, která pobaví a skutečně zaujme. Dnes pro vás máme nejpovedenější televizní reklamy za posledních 10 let.

1) Jaké vybavení domácnosti chlapy opravdu potěší?

Přestože v tuzemsku spotřebováváme tisíce litrů piva především českého původu, značka Heineken rozhodně není žádnou neznámou. A nutno podotknout, že i tato společnost stojí za sérií vtipných reklam. Skvělý spot ukazuje rozdíl mezi muži a ženami netradičním způsobem, který ale bude většině chlapských čtenářů vlastní. Nebo se snad najde někdo, kdo by nechtěl doma soukromou…. ?

2) Pitný režim je nutno dodržovat vždy a všude. A ještě jej sdílet s dalšími

U piva ještě chvíli zůstaňme. Doplňování tekutin je zásadním požadavkem pro přežití a zvláště, pokud je člověk vyčerpáván náročným sexuálním výkonem. Dát si jeden nebo dva kousky piva během aktu je pro mnohé nepředstavitelným dobrodružstvím, v reklamě na pivo Guinness to ale možné je. A dokonce můžete nejen lahodný mok sdílet s kamarády.

3) Nic není jak vypadá a ďábel se skrývá v čemkoliv

Mezi nejlepší televizní reklamy jsme zařadili i klip, který zpočátku připomíná spíše hororovou scénu. O to lepší je konec, který prozradí, že dívka není posedlá ďáblem. Vysvětlení je ve skutečnosti mnohem prostší a hlavně pobaví.

4) Povedený úlovek na brambůrky

Brambůrky Doritos u nás příliš známé nejsou a v běžném obchodě na ně nejspíše nenarazíte, jejich reklamy jsou však mnohokrát povedené. Napadlo vás někdy chytat ryby na tento oblíbený slaný pokrm? Podle reklamy jsou brambůrky tak dobré, že přilákají nejen ryby, ale i sexy vodní panny. Čekali byste romantický happy end? Muži to vyřešili chlapským způsobem.

5) Pes, který vás donutí koupit si nového Golfa

Automobilky se svými spoty mnohdy zařadí mezi nejlepší televizní reklamy a ne jinak tomu bylo i v případě upoutávky na nový Volkswagen Golf 7. Hlavní roli si zde zahrál roztomilý pes, který imituje právě nové auto od německé automobilky. A to dost vtipným způsobem, díky kterému si Golf budete pamatovat.

6) Řidiče mercedesu smrtka jen tak nenachytá

V dopravních nehodách umírají denně desítky lidí a je to věc, ze které se povětšinou úsměvné scénky netvoří. Mercedes se však do takové reklamy pustil a dopadla skvěle. Nevšední demonstrací účinku nového brzdného systému vás má přesvědčit, že se smrti můžete podívat do tváře. A přežít.

7) Chytrá domácnost je jen tak chytrá jako její majitel

Nizozemská pojišťovna Centraal Beheer asi není pro Čechy známá, její reklama je ale trefná a hlavně aktuální. Chytrá domácnost pomalu nastupuje a možnost ovládat všechny prvky na dálku zní skvěle. Co když ale svůj domov budoucnosti prezentujete v nepravou chvíli?

8) Sex bez brýlí není dobrý nápad

Často se stává, že mezi povedené televizní reklamy patří hlavně ty, které byly nakonec kvůli nevhodným záběrům zakázány. Německá společnost Ihr Optiker ukazuje, že by hlavně ženy neměly podceňovat svůj nepřesný zrak. Při sexu bez brýlí si totiž může mužský úd splést s něčím, s čím řádí chlapi při úplně jiné činnosti.

9) Není leštění jako leštění

Pokud muž rychle kmitá rukou u pasu, pro partnerku to znamená jediné. Místo láskyplného sdílení svých těl muž propadá fantazii a „obstarává se sám“. Ne vždy to ale musí být tak, jak to na první pohled vypadá. Přesně to ukazuje povedená reklama od společnosti SATIS-FASHION.

10) Ani lehké, ani těžké. Prostě pivo Bud Light

Povedené televizní reklamy má na svědomí i společnost Bud Light, která stojí za pro Čechy neznámým pivem. Následující video úsměvně ukazuje právě fakt, že pivo není ani „těžké“ ani „lehké“. To vše skrze oblíbenou hru paintball a její možný styl hraní.

11) Reklama na Kofolu – česká legenda mezi reklamami

Jen těžko bychom hledali jinou českou reklamu, která by měla takový ohlas a znal ji opravdu každý. Vánoční reklama na Kofolu je tu už od roku 2004 a nevypadá to, že by zrovna z českých televizí zmizela. Jsme sami zvědaví, jak dlouho vydrží.

12) V Čechách vede T-Mobile

Nejspíše za nejlepšími současnými reklamami stojí česká společnost T-Mobile. V hlavní roli se zde představil známý český herec Karel Trojan. Reklamy jsou plné vtipných dvojsmyslů, které ale zároveň dokážou dokonale předat myšlenky společnosti. Vtipné a účelné.

I televizní reklamy mohou být úsměvné. Pobavte se s námi!